1 Juni

1 Juni = 7 månader för mig & älskling det är bara för underbart!! Att tiden går så fort!
Jag är så himla lycklig som har honom och ingen annan!
Älskar min Toni mest!
-------


Meeeeen ahhhhhh imån fyller jag-.-..
Meen ahhhh på torsdag iaf ska jag till stan & för modligen och fixa fram en:
systemkamera kanske inte dirr en sån på bilden men kan hoppas på att få så mke pengar så mke som den kostar.... kommer aldrig hända men ahh haha....  ba ge mej 21 tusen så köper jag den på bilden! :| :<



ELLER DRAR JAG OCH KÖPER ETT PAR GUUUUUULAAAA SKOOOOR :*


ELLER ETT PAR ROSA:




FÅR SEEEEEE VAD JAG KÖPER!! KANSKE INTE KÖPER NÅTT AV DE KANSKE KÖPER ANNAT SKIT FÖRE! :O
TYP SOM SKJORTAN PÅ GINA :|
MENMEN HEEEEEEEEEEEJSSSSS NU SKA JAG GÖ TÅRTA HAHA :*
OCH JAG ÄR MEGA GLAD! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0