2 Juni

2 juni & jag blev 17 år idag då. Fick massa pengar som vanligt, och sen typ badkar hahah sen fick ja pengar in på mitt spar konto, och ska hämta pengar från farmor också :M (aa) ba älskar pengar (a)

Och jag ska inte köpa någon systemkamera för att vi har redan en stor sån, sen 2 digital kameror, så ska åka in till stan och köpa skor och mobil imån och jag får inte köpa nå kläder för jag handla upp mitt studieberag på kläder!:(  Men ska köpa en systemkamera efter sommaren s får en iaf sen haha en till i samligen:M

Men ahh och sen senare imån ska vi åka hem till mathias ( min kusin ) som bor i stan de blir kuuul juul ( : sen blire och dra och träna :<


Jag saknar min älskling Toni som vanligt  :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0