Lite hit & dit!

Jaha idag är det onsdag och så klart har man vart i skolan sen kollat Cabaren. Den var helt okej!
Men 09'ornas vad bäst :M menmen så kan de va ibland :D
Men snart ska jag till stan och köpa nå konstigt grejs haha att jag aldrig kommer ihåg vad sakerna heter pappa snackar om menmen.

Lite annat, jag tog cp ego kort och jag vill veta vad som är bäst,omgjort eller svart-vitt eller orginal
kommentera under bilden.


2. orginal med en annan nyans i 



3. En orginal bild utan att jag har ens haft den i ps! ( lite suddig kke menmen har ju inte gjort om den så )


Kommentarer
Postat av: Lia

Jag kika in på din blogg. Och jag tyckte om dina bilder jätte mycket! Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med att fixa om ett par bilder? om det skulle gå bra alltså? hör gärna av dig om du skulle kunna hjälpa mig! det är högst 3 bilder dels på mitt barn och mig och min pojkvän och en annan bild? men hör av dig! Kram Lia

2010-06-09 @ 15:06:16
Postat av: :PppPppPPpp

bra snygg ;)

2010-06-09 @ 15:07:28
Postat av: ;)

oj här vad man ju inte bara lite snygg! mega snygg!

2010-06-10 @ 11:56:54
Postat av: änni

Lia: Ja jag skulle nog kunna fixa ihop något till dig bara att höra av dig!



2010-06-11 @ 19:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0