Så snabbt!

wiihooo, redan torsdag efter dagen igår i sthlm var jag lagomt sliten imorse jag orka inte ta mig upp men jag tog mitt upp till skolan jag somna ju typ i skolan 1999 gånger, så hade man nationella matte prov, och fick göra det med Dekan för Elina banga å drog hem :s men läraren sa att de gick sjukt bra! :D så får hoppas på det bästa helt änkelt! Menmen ahh idag har jag iaf vart i skolan, sen vart å fixa lite med Emilia sen vart med henne hela dagen å halva kvällen å lite till (:
Och är lagomt trött... Och är ledig imån för begravning så får ba tat chill imån då!
Och älskling ska komma på kvällen, känns bra iaf efter allt, men vi ska ha kul (A) tycker jag iaf.

Hejs (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0