Segt

Måndag nu igen, hari nte haft tid eller orkat skrivit här, men nu gör jag det innan jag ska fixa annat. Helgen har vart upp och ned med humör åså... Menmen har iaf vart med Toni, tjafs åså men allt löste sig ganska snabbt. Sen har jag typ tränan och så sen träffat folk.

Och har börjat blivit trött på folk som snackar skit fast dom inte känner mig.. Seriöst om jag får veta en till som gör de så kommer jag inte tveka på gö nått är så jävla trött på skiten... Seriöst skiter it men ahh..
Kul sen om de blir bråk NOOOOOT menmen skiter i det också inte mitt problem om dom snackar skit och jag får damp då får dom ta konsekvenserna sen.

Menmen hejs svejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0